پان آرت - نشریه جامعه ی هنری ایرانیان
مجله علمی پژوهشی هنر

قنادی آنلاین و برند الم وود

0 114

حضور قنادی آنلاین در بازار خوراکی ها

شرکت الم وود یک هویت تجاری برای یک برند قنادی آنلاین با کیفیت برتر ایجاد کرده است.

شرکت Elmwood مسئول نامگذاری ، بسته بندی ، محصول پیشنهادی ، طراحی بسته ساختاری ، طراحی وب سایت ، جهت گیری عکاسی و هنری و ایجاد فونت بود.

الم وود ایده اصلی برند ” کامل زندگی کن ” برای Stirrd ایجاد کرد، که با یک کمپین دیجیتالی هدفمند، ایجاد شده توسط Manc Frank، راه اندازی می شود تا خریداران را به وب سایت تجارت الکترونیکی این برند هدایت کند.

قنادی آنلاین و برند الم وود جایی است که آنها می توانند محصول را برای تحویل به درب منزل آنها از طریق اشتراک ماهانه شریک آژانس به صورت دیجیتالی انجام دهند.

قنادی آنلاین الم وود

هویت برند آژانس نشان می دهد که Stirrd طعم و بویی تمام عیار را فراهم می کند ، تایپوگرافی رسا در قنادی آنلاین و برند الم وود با تأکید بر اینکه محصولات با دست هم زده می شوند و طعم ها و بافت های مختلف حس مختلفی را به شما تحریک می کند.

Stirrd که به عنوان یک برند از طریق فرآیند نامگذاری موفق الم وود به دنیا آمد، این اسم را منتقل می کند که این محصول خام، واقعی، دست ساز و احساس برانگیز است.

خواندن این مطلب پیشنهاد می گردد:
بزرگترین پروژه های معماری 2019

این فرایند همچنین به ایجاد یک چرخش “R” در نام تجاری منجر شد تا بتواند بین روح محصول و دید مخاطب ارتباط برقرار کند.

قنادی آنلاین الم وود

ارسال یک پاسخ