پان آرت - نشریه جامعه ی هنری ایرانیان
مجله علمی پژوهشی هنر

۵۰ طرح خلاقانه و جذاب بسته بندی (قسمت سوم)

همین الان به جدیدترین خرید خود نگاه کنید. چرا آن محصول را خریداری کرده اید؟ آیا این یک خرید ضروری برای شما بوده؟ یا فقط دوست داشتید که آن را خریداری کنید.

0 22

۵۰ طرح خلاقانه و جذاب بسته بندی (قسمت سوم)

قسمت سوم مطلب ۵۰ طرح خلاقانه و جذاب بسته بندی است که مطالعه میفرمایید:

۱۱-خود را محدود نکنید

50 طرح خلاقانه و جذاب بسته بندی (قسمت سوم)اگر محصول شما بهترین نوع بسته ای را دارد ، خود را به ایده اصلی محدود نکنید.

در این بسته بندی صابون به بهترین شکل در یک جعبه قرار می گیرد ، طراح خود را محدود به یک جعبه معمولی که فقط از انتها باز شود نکرده است.

شیوه تاشو بودن آن را بسیار ویژه تر و جالب تر می کند، و آن را به چیزی برای صرفه جویی و همچنین استفاده برای وسیله ای تزئینی تبدیل می کند.


۱۲-مدرن باشید

50 طرح خلاقانه و جذاب بسته بندی (قسمت سوم)طرح های مدرن ، براق و ساده برجسته است.با مطالعه مطلب ۵۰ طرح خلاقانه و جذاب بسته بندی میتوانید از نگاهی جدید به این زمینه نگاه کنید، برای دستیابی به ظاهری مدرن از خطوط صاف و تمیز ، رنگ های ساده و فونت های بدون سری استفاده کنید.

این بسته بندی از یک رویکرد بسیار مدرن استفاده کرده و با بی نظیر بودن جنس آن تبدیل به یک طرح مدرن شده است.در این نوع بسته بندی به یک یا دو روش تکیه نمی کند و بیننده هایی که کنجکاو در مورد اینکه این محصول برای چه کسانی است را حساس تر خواهد کرد.

طرح های مدرن با خطوط و رنگ های تمیز آنها مشخص است. نگاهی به طراحی Flor Vino بیندازید


۱۳-از بافت استفاده کنید

50 طرح خلاقانه و جذاب بسته بندی (قسمت سوم)به جای اینکه فقط از لحاظ بصری از بافت استفاده کنید ، از نظر جسمی نیز استفاده کنید.

مردم از لحاظ جسمی با پکیج شما در تعامل خواهند بود، بنابراین از حس لامسه آنها استفاده کنید، نه فقط حس بینایی.

در این بسته بندی برای دفع حشرات از بافت در پایین بطری های آنها استفاده شده است.

این کار نه تنها به شما در نگه داشتن و استحکام کمک می کند بلکه حس جالبی را به دستان شما منتقل می سازد و از لحاظ بصری به تصاویر خال دار در قسمت بالای بطری مرتبط است.


۱۴-روشن باشید

50 طرح خلاقانه و جذاب بسته بندی (قسمت سوم)اگر محصول شما رنگ روشن است،حتما از آن الهام بگیرید.

مانند این بسته بندی آب نبات ، که از طرحهای رنگی و روشن در بسته بندی محصول خود استفاده کرده است.

هر نوع آب نبات رنگ متفاوتی دارد و در هر کیسه از رنگ آب نبات در طرفین و در طرح گرافیکی آن استفاده کرده اند.

این خطوط کاملاً به هم متصل هستند، اما آنها به اندازه کافی متفاوت هستند که وقتی شما می خواهید محصول خاصی را انتخاب کنید به راحتی از بین تمام موارد روی بسته مورد نظرتان دست بگذارید.

رنگی را انتخاب کنید که برجسته باشد و  لیبل محصول شما را به یاد ماندنی کند. مانند رنگ زرد در این بسته بندی غذای سگ


۱۵-داستانی را مطرح کنید

50 طرح خلاقانه و جذاب بسته بندی (قسمت سوم)اگر می توانید با بسته بندی خود داستانی را بیان کنید ، طرفداران زیادی را به سمت خود جذب خواهید کرد.

مردم عاشق داستان هستند و عاشق کشف اطلاعات هستند. این بسته بندی برای جوراب داستانی بی نظیر را روایت می کند.

 وقتی جوراب ها را از بسته بیرون می آورید ، یک توت پنبه به بالا گیر می کند.

این موضوع یاد آور دودهای است که اغلب در گذشته از کارخانه ها ی جوراب بافی به بیرون می آمده.

۸۰%
Awesome
  • Design

ارسال یک پاسخ