پان آرت - نشریه جامعه ی هنری ایرانیان
مجله علمی پژوهشی هنر

یکشنبه شب ها با ” آویده “

یکشنبه شب ها با آویده
64

یکشنبه شب ها با ” آویده ”

شاید این تیتر بیش از هر چیز شما را به یاد “سه شنبه ها با موری” اثر “میچ آلبوم”داستان نویس مطرح آمریکایی بیندازد؛ اما موضوع چیز دیگریست… ” آویده “، یک آژانس تبلیغاتی با رویکرد برندینگ و مارکتینگ است که سابقه ای سی ساله دارد و به عنوان مشاور و مجری، با برندهای خوش نامی  فعالیت کرده و در حال فعالیت است. با افزایش تمایل به استفاده از نرم افزارهای اطلاع رسان، آژانس ” آویده ” نیز در تلگرام گروه و کانال خود را راه اندازی کرده است .

کانال “آویده” با نگاهی نو به مقوله “بسته بندی، پیامبر برند” سعی دارد تا تبدیل به کانالی دانش بنیان با رویکردهای آموزشی گردد و در این میان مخاطبان خود را با آخرین تحولات صنعت بسته بندی آشنا سازد. اما گروه “آویده” فضایی باز برای نقد و تحلیل آخرین رویدادهای صنعت تبلیغات است و در این میان یکشنبه شب ها، این گروه محلی برای بحث های تخصصی با اعلام قبلی موضوع است. در میان عناوینی که در یکشنبه های گذشته این گروه مورد نقد و بررسی قرار گرفته است؛ می توان به مواردی چون “نقد، تحلیل و آسیب شناسی تبلیغات بانک ها”،” بیزینس های کپی شده و عدم خلاقیت در خلق حوزه جدید تجاری در ایران”، “بحثی درباره جهانی شدن استارباکس”،”نگاهی به دلایل موفقیت وال مارت” و … اشاره کرد. قرار است یکشنبه این هفته بحث “تبلیغات در فروشگاه های زنجیره ای و تبلیغ در محل فروش” مورد نقد و بررسی قرار گیرد.

خواندن این مطلب پیشنهاد می گردد:
هفت ناگفته درباره زندگی آمادئو مودیلیانی

یکشنبه شب ها با “آویده” همراه باشید: ساعت ۲۲:۳۰ الی ۲۴
کانال: https://telegram.me/AlpackAvidehlovelypack
گروه: https://telegram.me/joinchat/BBaZKDwb6n3ukREBSWd9lA

یکشنبه شب ها با آویده

 

نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.