پان آرت - نشریه جامعه ی هنری ایرانیان
مجله علمی پژوهشی هنر

کنفرانس دنیای دیجیتال Summit 2014

0 27

شرکت ادوبی که در زمینه تولید نرم افزارهای گرافیک به یکی از غولهای تولید کننده تبدیل شده، با تنوع دادن بیشتر در گستره کاری، به دنیال دیجیتال و بازاریابی هم نفوذ کرده. برگزاری کنفرانس های متعدد در زمینه تکنولوژی های مدرن، یکی از اون کارهاست. ادوبی که بدنبال دستیابی به سودهای کلان تجاری در زمینه بازاریابی هست، با راه اندازی یک کنفرانس در زمینه مارکتینگ تونسته نشون بده که خلاقیت بالایی در جذب مخاطبانش از راه های دیجیتال داره. در این کنفرانس که بنام Summit مشهور هست، شرکت ادوبی از تکنولوژی های جدید در زمینه بازاریابی دیجیتال پرده برداری میکنه و شرکت های مختلف رو تشویق میکنه تا برای رشد سود سهام و همینطور بررسی اطلاعات مدیریتی از مجموعه نرم افزارهایی که ارایه میکنه، استفاده کنن.

یکی از بسته نرم افزارهای ادوبی که در این کنفرانس بررسی میشه، مجموعه Marketing Cloud هست که تحت یک ابر دیجیتال امکان بررسی اطلاعات آماری یک شرکت اعم از درصد سود و زیان، تحلیل آماری، آمار بازدید و خلاصه آنالیز تمامی آنچه که یک مدیر نیاز داره رو میده. زمان بندی کنفرانس مارکتینگ در زمینه رسانه های دیجیتال توسط ادوبی در اوایل سال نو میلادی یعنی 24 تا 28 مارس اعلام شده.

همایش بازاریابی دیجیتال

ارسال یک پاسخ