خانه اخبار هنری ایران و جهان فراخوان مسابقه ارتباطات تصویری گرافیس

فراخوان مسابقه ارتباطات تصویری گرافیس

فراخوان مسابقه ارتباطات تصویری گرافیس

گرافیس – Graphis -، مجله بین‌المللی ارتباطات تصویری، که برای نخستین بار در سال 1944 با تلاش دکتر والتر آمستوتز و والتر هردگ در زوریخ سویس بنیان نهاده شد آثار هنرمندان فعال در زمینه‌ی هنرهای زیبا و تصویرسازی رو ارائه می‌کنه و روند شکل‌گیری طراحی گرافیک به شکلی که امروزه می‌شناسیم رو به نمایش می‌گذاره. چندی بعد و از سال 1952 عکاسی و تبلیغات هم به دامنه‌ی فعالیت‌های گرافیس افزوده شد و آمستوتز آثار برتر این رشته‌ها را به صورت سالانه معرفی می‌کند.
از سال ۲۰۰۵ چاپ مجله‌ی گرافیس متوقف شد و وب‌سایت رسمی گرافیس وظیفه‌ی دریافت آثار شرکت کنندگان در مسابقه‌ی سالانه در کنار به نمایش گذاشتن آثار برگزیدگان دوره‌های پیشین رو به عهده گرفت. نسخه‌های دیجیتال مجله‌های چاپی گرافیس هم در این وبسایت در دسترس عموم قرار گرفت. قراره برای معرفی برگزیدگان مسابقه‌ی امسال مجله‌ای جدید طراحی بشه که شاخه‌های بیشتری از هنر رو در بر بگیره.
در حال حاضر گرافیس در زمینه‌های طراحی، تبلیغات، ارائه‌ی گزارش سالانه، طراحی لوگو، پوستر، معرفی استعدادهای جدید و انتشار آثار هنری منتخب فعالیت می‌کنه. آثار برگزیده گرافیس؛ مدال طلا، مدال نقره، لوح تقدیر و تندیس پرطرفدار پلاتینی گرافیس رو دریافت می‌کنند. آثار برندگان مدال طلا و تندیس پلاتینی در قالب مجله‌ای 250 صفحه‌ای در ابعاد بزرگ منتشر می‌شه که توسط اساتید هنر خونده می‌شه و در سراسر دنیا علاقه‌مندان بسیاری داره. تمامی برندگان گواهی شرکت در مسابقه  دریافت خواهند کرد و اسمشون در وب‌سایت گرافیس ذکر میشه. امکان خرید آثار از طریق وب‌سایت نیز فراهم شده. دوم آوریل 2015 آخرین زمان ثبت آثار برای شرکت در مسابقه‌ی طراحی گرافیس 2016 هست. متقاضیان میبایست برای ثبت‌نام و دریافت اطلاعات تکمیلی به وب‌سایت گرافیس -البته در صورت مسدود نبودن سایت- مراجعه کنند.

فراخوان مسابقه ارتباطات تصویری گرافیس فراخوان مسابقه ارتباطات تصویری گرافیس فراخوان مسابقه ارتباطات تصویری گرافیس فراخوان مسابقه ارتباطات تصویری گرافیس فراخوان مسابقه ارتباطات تصویری گرافیس فراخوان مسابقه ارتباطات تصویری گرافیس فراخوان مسابقه ارتباطات تصویری گرافیس

حتما بخوانید

ساخت هویت برند با تیم طراحی  Without

ساخت هویت برند برای محصولاتی آسیاییتیم طراحی  Without یک مارک بین فرهنگی و هویت برند بسته بندی برای خط غذایی جدید آسیایی Kelly Loves...

کیک گیاهی روبات فودز

کیک گیاهی و برند روبات فود کیک گیاهی روبات فودز کوچک ، اما قدرتمند ، استقبال غیر منتظره از این کیک های تکه ای باعث...

چگونه با ORS ورزشی آسوده داشته باشیم ؟

آب برای علاقه مندان دوچرخه سواری تعداد زیادی از کسانی که زیاد پیاده روی میکنند، علاقه مندان دوچرخه سواری وشرکت کنندگان در کمپ ها نمک...

اسنک زیتون Olipop در بسته بندی جدید

تولید اسنک زیتون به عنوان تنقلات سالممجموعه Orhan Irmak ، بسته بندی اسنک زیتون Olipop را در انواع مختلف طراحی می کند. طرح Orhan Irmak...

قهرمانان خیالی دنیای مارول – نسخه ۵۷

دنیای مارول و قهرمانان خیالی آن آنچه که در این نسخه مورد بررسی قرار گرفته است نگاهی است به دنیای مارول ها و کاراکترهای مختلف...