پان آرت - نشریه جامعه ی هنری ایرانیان
مجله علمی پژوهشی هنر

سمینار نیم روزه تکنیک های تدوین شعار سازمانی

سمینار تکنیک های تدوین شعار سازمان
0 54

سمینار نیم روزه ی تکنیک های تدوین شعار سازمانی و شیوه های علمی تنظیم آن

هویت کلامی اولین و فراگیر ترین بخش هر برند است که مخاطب با آن روبرو می شود. امروزه  برندها  براي حضور هميشگي در ذهن مشتريان  ويادآوري رسالت وفلسفه وجودي خود به مشتريان و كاركنانشان دست به انتخاب شعارهاي سازمانی مي زنند. شعار انتخاب شده دركنارنام تجاري ولوگو مي تواند نقش بسيار مهمي در جايگاه يابي و يادآوري نام شركت بازي كند. علاوه براين، شعارها بيانگر اهداف و نگاه برند نيز هستند. در حقيقت شعار مختصرترين و ظريف ترين شكل از بزرگ ترين ادعاي يك سازمان است.

آنچه در این سمینار موشکافی خواهد شد:

  • نقش شعار در برند سازی
  • بیان تکنیک ها و متد ها در تدوین شعار سازمانی
  • بیان نقاط تشابه و تمایز میان شعار تجاری و شعار تبلیغاتی
  • بررسی شعارهای تجاری و تبلیغاتی برندهای ایرانی و غیر ایرانی(مورد کاوی)
  • جایگاه شعار سازمانی در عناصر پایه برند

زمان سمینار: 11دی ماه 1393  |  از ساعت 14:30 الی 19:30  |  مکان برگزاری: تهران، چهارراه پاسداران، ابتدای خیابان دولت، پلاک 12، طبقه دوم، سالن همایش موسسه بن ژیوار
سخنران: دکتر شهریار شفیعی

  • PhD در بازاريابي و برندسازی – دانشگاه رن (RENNES)‌ فرانسه
  • عضو کمیسیون برند ایران در سازمان توسعه تجارت
  • عضو هيئت علمي  سازمان مدیریت صنعتی
  • عضو شورای سردبیری ژورنال Business & Economic Management
  • مدیر گروه فناوری برندسازی (BrandTech )
  • پنجمین سخنران برتر در میان صد متفکر برتر جهان در حوزه برند و بازاریابی در دلوند فرانسه

گواهینامه حضور در سمینار با تایید دکتر شهریار شفیعی در روز برگزاری سمینار به شرکت کنندگان اعطا خواهد شد.

جهت ثبت نام کلیک کنید

سمینار تکنیک های تدوین شعار سازمانی

 

ارسال یک پاسخ