پان آرت - نشریه جامعه ی هنری ایرانیان
مجله علمی پژوهشی هنر

تبلیغات غذایی پنتون!

54

شرکت پنتون که به یکی از مشهورترین تولیدکنندگان رنگ و همینطور کتابهای رنگی استاندارد برای طراحان تبدیل شده، در جشن پنجاهمین سالگرد تاسیس شرکتش، نوع تبلیغات خودش رو با توجه به نیازهای کاربران تغییر داد.
پنتون قبل از این برای تعیین رنگ لباس، کفش، دکوراسیون منزل و حتی آبجکتهای تبلیغاتی هم ایده های خاصی رو ارایه میکرد. این تعیین رنگ معمولا از طریق کتابهای رنگ چاپی یا دیجیتالی بود. اما اینبار شرکت پنتون برای اینکه انتخاب رنگ رو بصورت خیلی کاربردی تر به کاربران خودش نشون بده، از موضوعات واقعی در تبلیغات خودش استفاده کرده. برای مثال تبلیغاتی که در اونها یک تکه گوشت یا رشته های ماکارونی در کنار کد رنگی پنتون دیده میشن. کاربری که به دنبال رنگی سبز موجود در نخود سبز هست، خیلی راحت میتونه از طریق فایلهای ارایه شده از این شرکت رنگ مورد نظر خودش رو پیدا بکنه. شرکت پنتون رنگهای ویژه ای رو در دسته بندی های غذایی، صنعتی و البسه برای کاربران خودش ارایه کرده که از سایت رسمی پنتون قابل پیگیری هست. البته این رنگها بصورت پوسترهای تبلیغاتی هم برای کاربرانی که آوانگارد هستن فروخته میشه.

پنتون و رنگهای غذایی

نظرات بسته شده است.