پان آرت - نشریه جامعه ی هنری ایرانیان
مجله علمی پژوهشی هنر

تروساردی و برندینگ موفق برای محصولاتی لوکس

تروساردی و برندینگ موفق
0 50

تبلیغات موفق تروساردی در عرصه مد و محصولات لوکس

کمپانی تروساردی در سال ۱۹۱۱ میلادی محصولی لوکس برای زنان و مردانی طراحی کرد که مُد را با کیفیت بالا و در عین حال ظاهر زیبا و چشمگیر و مواد مصرفی لطیف خواستار بودند. انتخاب پارچه و مواد اولیه در این کمپانی بی نظیر است و بواسطه خاص بودن و کیفیت بی همتای آن تک تک محصولات این کمپانی را یک تولید کننده تمام عیار میسازد.
این کمپانی ۱۰۰ ساله که اولین محصول خود را بعنوان “دستکش های تروساردی” در شهر میلان ایتالیا به معرض نمایش گذاشت توسط “دانته تروساردی” بنا شد و سپس به “نیکلا تروساردی” بعنوان ادامه دهنده مسیر خانوادگی به ارث رسید. در سال ۱۹۷۳ گری‌هوند (Greyhound) به عنوان شخصیت این برند انتخاب و متولد شد و برای اولین بار لوگوی آن در دنیای مد مطرح شد. گری‌هوند سمبلی از مهارت زیبایی و سرعت را تداعی میکرد. طراحان این کمپانی خلاقیت را به اوج رسانده و حتی در زمینه های متفاوتی چون ساخت دوچرخه در سال ۱۹۸۱ و پس از آن لوازم حیوانات خانگی، عطر و عینک آفتابی نیز تروساردی را مطرح کردند. متن کامل کمپانی تروساردی و آشنایی با تبلیغات آن در مجله پان آرت نوزدهم بصورت کامل برای علاقه مندان ارایه شده است.  لینک پان آرت نوزدهم

محصولات عینک آفتابی تروساردی ویژه هنرمندان با تخفیف ۲۰ درصد تنها جهت مشترکین سایت پان آرت ارایه میشود. تنها مشترکین میتوانند با ارسال ایمیل با عنوان “درخواست تخفیف”، کد رهگیری لازم برای تخفیف خرید را دریافت کنند. اشتراک رایگان در سایت

تروساردی و برندینگ موفق تروساردی و برندینگ موفق

ارسال یک پاسخ