خانه اخبار هنری ایران و جهان تبلیغات و برندینگ در جهت فروش اسباب بازی

تبلیغات و برندینگ در جهت فروش اسباب بازی

تبلیغات و برندینگ در جهت فروش اسباب بازی

آخرین تبلیغ پپرملون – Peppermelon –  برای اسباب‌بازی فروشی زنجیره‌ای بارت اسمیت که در بلژیک و هلند قرار داره ، نسبت به تبلیغات اسباب‌بازی‌های کودکانه خشنتر هست . در این تبلیغ پر زرق و برق که در دنیای عروسک‌ها اتفاق میفته ، عروسک‌های جور واجور رو می‌بینیم که دارن توی یک مسیر مسابقه‌ی آبنباتی با هم مسابقه‌ میدن ، مسابقه‌ای که برای دنیای عروسک‌ها یه کمی خشن به نظر میاد. می‌تونیم این‌جا اسکیسی های اولیه و استوری بورد این تبلیغ که پپرملون منتشر کرده رو ببینیم تا متوجه بشیم چه‌طور کاراکترهای این تبلیغ به‌وجود اومدن.

تبلیغات و برندینگ در جهت فروش اسباب بازی - پان آرت تبلیغات و برندینگ در جهت فروش اسباب بازی - پان آرت تبلیغات و برندینگ در جهت فروش اسباب بازی - پان آرت تبلیغات و برندینگ در جهت فروش اسباب بازی - پان آرت

حتما بخوانید

نگاهی به زندگی هانری روسو

هانری روسو نقاش فرانسوی و زندگی اوهانری ژولین فِلیکس روسو  (به فرانسوی: Henri Julien Félix Rousseau) ‏ (۲۱ مه ۱۸۴۴ - ۲ سپتامبر ۱۹۱۰)...

نمایشگاه گروهی نقاشی و حجم (نقش خود)

نمایشگاه گروهی نقاشی و حجم (نقش خود) نمایشگاه گروهی نقاشی و حجم با عنوان نقش خود در روز ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ با حمایت گالری سرزمین هنر...

چاپ هیدروگرافی و خلاقیت های نوین

چاپ هیدروگرافی و پیشینه آنچاپ هیدروگرافی (که بنام غوطه‌وری در آب، چاپ واتر ترانسفر، هیدرو دیپینگ نیز شناخته شده است) یک تکنیک چاپ تزیینی/...

نشر الکترونیک و صنعت چاپ – نسخه ۵۶

نشر الکترونیک و صنعت چاپ در دنیای نشر الکترونیک امروز که هر روز از امکانات بیشتری بهره مند میشود،‌ دنیای موضوعات دیجیتالی موضوع شگرف است...

ذات هنر ، تشنگی بی پایان – نسخه ۵۵

ذات هنر ، تشنگی بی پایان ذات هنر ، این عرصه ی ناب و بی بدیل، تجاربی را می طلبد که برخاسته از تلاش های...